Monday, September 6, 2010

Awak dah nak pergi ye?

Awak dah nak pergi ye?
Tunggula dulu..Saya tak puas lagi.. Banyak benda lagi yang saya nak buat dengan awak..
Menyesalnya tak hargai awak betul betul! 
Tup tup tup, awak da nak pergi dah! 


Tunggula..Tunggula..Tunggula..



Serius kali ni saya kurang sangat masa dengan awak..Yang paling takut bila teringat ingatan cinta dari RasulNya :

"...Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam naik ke atas mimbar kemudian berkata: “Amin, amin, amin.” Para sahabat bertanya: “Kenapa engkau berkata amin, amin, amin, wahai Rasulullah?” Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam bersabda: “Telah datang malaikat Jibril dan ia berkata: “Celaka seseorang yang masuk bulan Ramadhan tetapi keluar dari bulan Ramadhan tidak diampuni dosanya oleh Allah dan katakanlah amin!” Maka aku berkata: “Amin.”...."(H.R Bukhari)

Saya termasuk dalam golongan ni ke? Hati diam bergolak..Takut nak jawab.. 
Perasaan bercampur baur.. 

Lagi berapa hari ye?
Sempat tak kalau saya buat ini dan itu? 



Awak belum pergi lagi, tapi saya dah nangis tak sanggup lepaskan awak..
Boleh janji ke kita jumpa lagi nanti?
Saya tak lupakan awak.. Ingat tu..
Saya sentiasa ada di sini, insha Allah.. Melainkan sudah sampai masanya saya kembali balik pada tuan saya..



Kalau awak datang lagi, saya akan buat yang lebih baik, Insha Allah!

p/s : Ya Tuhan, ampunkanlah ghaflah hambaMu ini..
Sempatkan lagi Ya Rahman, untuk ku bertemu dengannya, kekasih yang membawaku kepadaMu..

Ingatan untuk aku, kamu dan dia.. Come on, be aggressive!!

No comments:

Post a Comment